úterý 4. června 2013

Kurz smaltu 1.6.2013

Workshop karomailu - sypaného smaltu


V neděli 1.6.2013 proběhl můj první kurz ve Staré škole ve Vraném nad Vltavou
 Jelikož se mi datum křížilo s Dnem dětí, bála jsem se, že nikdo nakonac nepřijde a budu si celou dobu tvořit sama. Ale nestalo se! Lidiček s chutí si něco vyrobit a něco se naučit přišlo dost a tak jsem neměla skoro ani chvilu na oběd :-) Ač je pravdou, že i přes mou vytíženost jsem měla často pocit, že mě tam dámy a pánové nepotřebují a vše by zvládly sami i bez mé pomoci.


Nakonec jsme pětihodinový workshop protáhli ještě o dvě hodiny a pořád byla chuť tvořit a vymýšlet další a další věci.

A jaké byly výsledky? Na jedničku! Bohužel jsem bylanadšena z výsleků práce až tak, že jsem málo co nafotila. Všichni si zasloužili pochvalu a radost z výrobků byla oprávněná :-)



chcete-li se podívat na další fotky, můžete na FB ZDE.

Všem účastníkům i účastnicím děkuji a těším se na další setkání u tvoření :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat