sobota 19. září 2015

Druhá zkouška na kurz šité, malované hračky / polštářky

Malované, šité hračko-polštářky, zkouška druhá

Včera večer, respektive dlouho do noci, jsem šla a malovala mazlíček na připravovanou tvořivou dílničku Šité, malované hračko-polštářky.
Tentokrát jsem si vzala na paškál tvar ptáčka.

Změnila jsem od první zkoušky s velrybou jednu důležitou věc. Polštářky nebudou celé z režné látky. Některé části budou ze vzorovaných látek bavlněných. Které zároveň vypodložím, aby lépe drželi.

Článek o prvním pokusu i s fotkami najdete TADY.

U ptáčka jsem tedy takto vyrobila zobáček. Použila jsem zelenou bavlněnou látku s bílými puntíky.
Tělíčko jsem vystřihla dvakrát z režné látky, podle nakreslené a vystřižené šablony ze čtvrtky.


 Zobáček jsem umístila tak, aby po obrácení ptáčka na líc, byl hezky na svém místě a sešila.


 To se povedlo na jedničku! Nikde žádné předpokládané ouvej jako tomu bylo u velryby.


Ptáčka jsem přežehlila, vzala štěteček a barvy na textil a začalo se malovat ...


 Tulipány byly jasnou volbou, k ptáčkovi mě napadly jako první a myslím, že mu moc sluší :-)


Když bylo domalováno a vybarveno, zafixovala jsem barvy žehličkou.


Teď už stačilo jen polštářek vycpat a zašít otvor. Ten není moc na fotce vidět, ale najdete jej mezi fialovým a žlutým tulipánem, na bříšku ptáčka.

Už při pěchování výplně jsem měla radost, protože jsem věděla, že toto vyšlo ke vší spokojenosti a radosti.

No posuďte sami! :-)


Už se nemohu dočkat, jaké krásné kousky vzniknou na připravovaném kurzu!
Do konce roku budou možná i dva. Sledovat jejich vyhlášení můžete:

zde na webu v záložkách pozvánky / letáky KLIK TADY,
nebo na facebooku na stránkách Výtvarné kurzy Dagmar Andělová.
Mé kurzy lze zakoupit i online v mém internetovém obchůdku www.MyHybridity.cz :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat