pondělí 14. září 2015

Šití a malování hračko-polštářku velryby

Zkouška pro dílničku "Malované, šité hračky"

Pro tvořílky jsem si vymyslela nové téma pro dílničku. Šíté a malované hřačky / polštářky.
Ale jako u všech dílniček je třeba vše nejprve řádně vyzkoušet a naplánovat. A takhle to probíhalo s velrybou ...

Nejprve jsem si nakreslila velrybičku na režnou látku a dvakrát vystříhla. Pracovala jsem od oka a už zde jsem tušila malou zradu na její zadní ploutvi. Ale jelo se dál, však jde jen o pokus a chybami se člověk učí ;-)

Povlak jsem sešila, otočila a vyžehlila ... Vzala barvičky na textil a štětec a malování začalo ...


 ... a pokračovalo :-)


 Když bylo hotovo, zafixovala jsem barvy na textil žehličkou, jak jsem zvyklá a jak velí návod.
Výsledek se mi líbil více jak hodně. Jen jsem byla pořád napnutá, jak vyjde po vycpání velryby její, nešťastně zvolená, zadní ploutev...


Po vycpání se chybky ukázaly ... budu muset upravit nejen zadní ploutev, ale i hřbet, více dokulata.
Ale celkový výsledek  je více jak uspokojivý a výtvarné dílničky se šitými, malovanými hračko-polštářky budou :-) ....


 ... do konce tohoto roku asi dokonce dva, listopad a prosinec 2015.

A jak dopadl pokus č. 2, tentokrát s ptáčkem?
Podívat se můžete TADY.

Sledujte zde na blogu, či na fb stránkách HYBRIDITY nebo Výtvarné kurzy Dagmar Andělová.

Doufám, že vás zaujmou i mé jiné kurzy a tvoření :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat